Uitgebreider kennismaken met onze school? Dat kan. Maak even een afspraak, dan is er zeker tijd voor een gesprek en rondleiding, telefoon (0570) 850 000 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Schooltijden en jaarkalender

• kinderen gaan vijf dagen per week naar school van 8.30 tot 14.00 uur
  • zij zijn tussen de middag ook op school en hebben een half uur pauze onder begeleiding van de leerkracht of onderwijsassistent
  • kinderen zijn naast de schoolvakanties ook extra dagen vrij (zie vakantierooster) voor studiedagen van ons team

Vervoer naar onze school

Wij stimuleren leerlingen zo mogelijk op de fiets naar school te komen. Is dit te ver weg, dan brengen en halen ouders hun kind. Is dit écht niet mogelijk, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Leerlingenvervoer van uw woonplaats.

Komt een kind met aangepast vervoer naar Panta rhei? Dan volgen wij het busprotocol. Daarin staan de regels en afspraken voor busvervoer (van gemeente en busvervoerder). Het busprotocol is in te zien/op te vragen bij onze school.

Panta rhei (school voor speciaal basisonderwijs)
Koningin Wilhelminalaan 9
7415 KP Deventer
telefoon: 0570 850000

Overige informatie

Panta rhei valt onder Stichting Orthopedagogisch Instituut Deventer.
BRIN 19RE
Ouderfonds NL 14 INGB 0006822651

Wij gaan zorgvuldig om met ieders privacy en hebben een Functionaris Gegevensbescherming.
Zie onze downloads over privacy.